torsdag 3 januari 2013

dag 90

Idag har jag mät mig och vägt mig och skrivit upp det. Om 20 dagar ska jag göra det igen för att se resultat och bli mer motiverad. Jag har mät: över arm, byst, midja, höfter/häng-mage, rumpa, lår.  
En bra början är att äta på fasta tider med ca 3 tim i mellan. 
Om du äter med ca 3 timmars mellan rum lindrar du söt suget.


Här kommer mitt matschema för i morgon:

kl. 6-7 frukost -  havregrynsgröt med blåbär + kaffe
kl. 9-10 mellanmål - kaffe och en banan 
kl. 12-13 lunch - sallad med paprika, gurka, purjolök, valfri melon liten kycklingfil´e 125g
kl. 16-17 middag för 4pers - nötfärs 400g ICAs krossade tomater med chili, purjolök, rödlök, paprika en halv påse tacokrydda kanske lite vatten, pasta 44 gram och rivna morötter ca 2dl.
kl. 19-20 kvällsmål - Te cashewnötter/ hasselnötter 10st

         Ställ in en stor flaska med vatten i kylen och se till att du minns druckit upp den innan dagens slut. Drick så mycket kaffe och ät hur mycket frukt du vill.

// Sofie

Inga kommentarer: