torsdag 3 januari 2013

dag 90


Hej alla lömfeta vänner har ni kanske samma problem som jag att ni inte går i era byxor längre? Det är ett jobbigt problem men varför gå med de längre? Visst kan man bara gå och köpa sig ett par nya byxor och fortsätta så tills man inte kommer in genom dörrhållen hemma. Men jag vill inte gå så långt. Jag vill må bra och känna mig snygg när jag drar på mig mina smal byxor och inte se dom där hemska muffinskanterna, dom ska BORT! Så på den här bloggen får du följa mig tills påsk alltså i 90 dagar. Mot min kamp för att gå ner 15 kg eller mer på 90 dagar. Hoppas du är med mig i kampen du också.    


Så fram med träningsskorna och släng bort tankarna på socker.
Och oj va jobbigt de va redan SOCKER hur ska jag klara mig utan de? 
När man ska skapa sig nya vanor så är de alltid jobbigt dom 14 första dagarna.
Sen har du vant kroppen och det går lättare, så håll ut.

// Sofie  





Inga kommentarer: