söndag 6 januari 2013

dag 87

Igår vart jag så sent hem så jag hann tyvärr inte lägga upp listan över va jag skulle äta idag. Men den kommer här :)

Kl 9-10 frukost - en smoothie
Kl 13-14 lunch/mellanmål - två ägg en stor kopp kaffe och 10 nötter
Kl 16-17 middag - en sallad på ikea :)
Kl 19-20 kvällsmål - en grov macka med ost och en kopp te

Igår fick jag en utmaning av min systers son att vi skulle göra minst 60 situps varje dag och till påsk ska vi se vem som kan göra flest och vem som kan springa/jogga längst. Vinnare som man är så ska jag ju kämpa järnet tills påsk för att vinna. Så spring skorna åker på efter jag varit en sväng på ikea :)

// Sofie

4 kommentarer:

Fröken Foto sa...

Kör hårt!!! Här tränas för fullt av de små!!!*ler*

kram till dig!

Fröken Foto sa...

Kör hårt!!! Här tränas för fullt av de små!!!*ler*

kram till dig!

Fröken Foto sa...

hej! den där smothy du jorde såg god ut. Det var den också jag prövade att göra den , det var gott:) kram W

lil monster sa...

de är gött träna på bara :)
de kommer mer recept på goda smoothies wilma :)