fredag 22 mars 2013

kommer dö lömfett


Hej alla där ute :) fick ett sms av en fin vän jag inte träffat på länge tyvärr, som saknade att jag skrev här. Så nu kommer några rader om min lömfetta kropp jag kommer nog fan dö lömfett. Träningen går åt helvete och maten lika så har haft en liten dawn. Och tyvärr när jag har de äter jag massa skit och blir bara fett igen och mår jag bra av de NEJ. Hjärnan är bra konstig ibland! Den säger ät godis ta en bulle gråt lite drick oboy var konstant sugen på cigg. MEN NEJ jag vill inte vara sugen på allt dåligt himlans skit. 
Men något som går riktigt bra de är att köra lastbil :) jag börjar fan bli grym på det, och hela lastbilens uppbyggnad. Se på fan den där sofie hon kunde visst lära sig något i skolan :)   


Känner mig lite som den här ekoren äter snabbt och tror att inget kommer märkas hahaha


// Sofie

Inga kommentarer: