söndag 24 mars 2013

bilar/hemma lyx


Som nog dom flesta vet så är ju bilar ett av mina största intressen så de är oftast de som min lediga tid går till. Igår va de lördag och jag och Alle sänkte v70 och slängde på sommar fälgarna. Visst blev den fin! Fick visat upp den på Helsingborgs första träff för de här året fick många leenden och många som kollade in den. Om någon är lite sugen på att se mer bilder av volvon så finns dom på www.garaget.org/lillmonster .   


Hann till och med att ha lite spa här hemma igår. Packade in mitt slitna hår i en grym olja som jag fått tips av min lilla syster om och idag är håret radan mycket goare men de bästa är att de kliar inte i hårbotten längre :)

Idag blir de lite av varje lite fix här hemma och kanske hälsa på några vänner. 
Ha en fin söndag alla där ute :)

// Sofie

Inga kommentarer: